سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان  از بیت کوین

سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین

بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین
سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان  از بیت کوین

سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین

بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین

استخراج بیت کوین در سایت بیت کو ماین bitcoinmine


وبسایت bitcomine  که چند وقته فعالیتش رو شروع کرده یکی از محبوبترین وبسایتهای کلیکی است و با حداقل پرداخت و منظمش توانسته نزدیک 500000 هزار عضو دست پیدا کند




در این وبسایت با مشاهده آگهی میتونید امتیاز جمع کنید. امتیازها 10 و 30 امتیازی هستند و در روز شما میتونید حدود 2000 امتیاز جمع کنید و اونها رو به بیت کوین تبدیل کنید که 2000 امتیاز میشه 20000 ساتوشی . میتونید ببینید که بالاترین مقدار بیت کوینی هست که در سایتهای بیت کوین رایگان و سایتهای کلیکی تبلیغاتی هست.


نحوه کار : ابتدا سایت bitcomine را باز کنید و دکمه register را بزنید تا ثبت نام کنید (عضویت )

و مانند تصویر زیر فرم ثبت نام را پر کنید



بعد از تکمیل مراحل برای شما ایمیلی فرستاده میشود و باید برای فعال شدن عضویت ایمیل را باز کنید

بعد از فعال کردن اکانت خود از طریق ایمیل . وارد صفحه خود میشوید. در نوار ابزار بالا طبق شکل زیر گزینه

view adds  رو بزنید تا آگهی ها را نشون بده.



روزانه نزدیک به 50 آگهی برای شما نمایش داده میشه که آگهی ها بین  10 point و 30 point  دارند
  در رو ز حدود 50 آگهی برای شما به نمایش درمیاد و شما میتونید حدود 2000 امتیاز جمع کنید و اونها رو به بیت کوین تبدیل کنید که 2000 امتیاز میشه 20000 ساتوشی .

بعد از کلیک کردن روی view adds مانند شکل زیر عمل کنید




بعد از کلیک روی هر آگهی 10 ثانیه یا 30 ثانیه صبر کنید که 10point یا 30 point شما به حسابتان ریخته شود. مانند شکل زیر




بعد از دیدن آگهی حالا باید امتیازها را به بیت کوین تبدیل کنید . در نوار ابزار بالا روی account کلیک کنید و مانند شکل زیر عمل کنید





روی دکمه convert کلیک کنید و تصویر زیر برای شما به نمایش درمیاد



و بعد تصویر زیر که یعنی تبدیل امتیاز به بیت کوین انجام شد



حالا میتونید با پلن های استخراج از طریق open box  پلن خود را انتخاب کنید و بیت کوین های بیشتری استخراج کنید.

این گزینش عالیه چون مثل بازیه و هم بیت کوین ها رو بیشتر میکنه

برای انتخاب پلن باید credit خود را مانند تصویر زیر پر کنید که بتوانید یکی از 4 پلن استخراجی رو انتخاب کنید (باید حساب کیف پول شما یا wallet به 0.002 برسد که بتوانید credit بگیرید و بعد از آن یکی از 4 پلن را انتخاب کنید )

پلن ها زغال سنگی و برنزی و نقره ای و طلایی هستند



در قسمت store نوع کارگر رو هم خودتون امنخاب کنید تا بیت کوین بیشتری استخراج کنند

در تصویر زیر توضیح داده شده


برای انتخاب پلن و نحوه چگونگی سود حاصل از پلن مانند تصاویر زیر عمل کنید








بعد از زدن دکمه sell همان لحظه نقره به فروش میرسد و مقدار بیت کوین آن به safe منتقل می شود.

هر روز در طی پنج روز به mine مراجعه کنید و همین کار را تکرار کنید و نقره ها رو جمع کنید و بفروش برسانید .بعد از 5 روزو فروش همه نقره ها  0.002 که شما برای پلن استفاده کرده بودید به مقدار 0.0021 در safe شما است .

هر روز قبل از برداشت نقره ها باید 4 آگهی ببینید که معدنچی شما قابل رویت شود و بتوانید نقره را برداشت کنید.


خلاصه ای از قوانین سایت Bitcomine

مثلا حداقل سن 18.

انتقال و یا فروش حساب ها ممنوع است.

شما فقط می توانید یک حساب داشته باشید هر تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب منجر به خاتمه تمام آنها خواهد شد.

فقط یک حساب کاربری در هر کامپیوتر اجازه مشاهده تبلیغات را دارد. اگر بیش از یک حساب در کامپیوتر مشاهده شود، تمام آن حساب ها بلافاصله به طور دائم به حالت تعلیق درآمده در میاید.

پس از 10 روز عدم فعالیت، حساب شما به طور موقت به حالت تعلیق درآمده و بعد از 60 روز عدم فعالیت، به طور دائم به حالت تعلیق در خواهد آمد.

حد نصاب برداشت :هر وقت به 0.002 بیت کوین رسیدین می توانید دریافت کنید.

این سایت در همین چند روز اخیر حد نصاب را به 0.008 تغییر داد .


کسب درآمد از زیرمجموعه ها:

درآمد کسب شده از هر زیر مجموعه 50%

فروش هر معدن: 0.000012

فروش الماس: 0.000600

فروش جواهرات: 0.001000

ارتقاء حساب: 10%


بخش های مختلف :


بخش open box

شما می توانید با وارد شدن به قسمت open box پلن استخراجی خود را انتخاب کنید.
در این بخش شما باید حساب credit خود را پر کنید تا بتوانید یکی از پلن های استخراجی را انتخاب کنید (باید حتما حساب والت شما به 0.002 برسد تا بتوانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید)
در اینجا استخراج شما به 4 روش انجام میشود

زغال سنگی
برنزی
نقره ای
طلایی

بخش فروشگاه store

در این بخش می توانید معدنچی بخرید تا درآمدتون زیاد بشه

بخش  معدن Mine

استخراج از سایت Bitcoin mine

من این بخش رو خیلی دوست دارم با طراحی باحال و صدا باحال شما رو جذب میکنه. در این بخش معدنچی ها دارن بیت کوین استخراج میکنن.

بخش Diamond Mine

این بخش نیاز به معدنچی الماسی دارد. باید از فروشگاه بخش store خرید کنید.

بخش Jewelery

در این بخش می توانید جواهرات خرید فروش کنید.

بخش انجمن Forum

این بخش مربوط به انجمن سایت است.

بخش پرداخت ها Payments

این بخش آخرین پرداختی های سایت رو نشان می دهد.



در حال حاضر این سایت اسکم شده و پرداختی نداره ، به هیچ وجه فعالیت نکنید



نظرات 106 + ارسال نظر
ali reza سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 18:03

سلام من وقتی والت بلاک چین میدم و می خوام سیو کنم ارور میده
Please enter valid image url!
و اگه کسی پول تو والتش نداشته باشه تا بریزه تو سایت نمیتونه برداشت کنه ؟؟؟

سلام
این سایت الان خیلی وقته اسکم شده

اسکم شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 16:29

خدا لعنتت کنه اگه این سایت پرداختی نداره چرا حذفش نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا لااقل بالای صفحه بزن اسکم که کسی فریب نخوره
خدا لعنتت کنه

خخخ، پایین صفحه بزرگ زدم ، هزار بار تو کامنتها چن ماه پیش گفته شده که اسکم شده ، و از لیست سایتهایی که گفتم باید فعالیت کنید چندین ماهه حذف شده ، شما تازه بعد از چند ماه دارین متوجه میشین

فرزاد گلشن یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 02:42

سلام تقریبا یک سال پیش مبلغی که سایت گفته بود را دپوزیت کردم بعد هرچی داخل سیف داشتم رو برداشت کردم الان که میرم تو قسمت پرداختی ها نوشته به جیمیل من اومده باید تائید کنم اما وقتی وارد جیمیل میشم هیچی نیومده هنوز اون پرداختی من انجام نشده باید چکار کنم؟؟؟؟؟

سلام
سایت دیگه پرداختی نداره

امیر یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 00:49

داداش خسته نباشی.خبر ندارین این پرداختش کی درست میشه؟چون بقیه سایتا ارزش کار رو نداره.کم پول میدن

سلام . نه متاسفانه
الان بهترین سایتا mayagroup و getcrypto هستند و پرداختشون هم خیلی خوبه

شایان سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 14:19

الان پرداختی نداره پس آمارش واسه چیه؟
راستی من می خوام سپرده کنم ازموجودی سایت چطوریه
یعنی0.5درآمدوبدم به سایت بقیه درآمدماله خودمه بعدواریزمیشه؟

سپرده یعنی از بیرون دیپوزیت کنید .
وقتی سایت پرداختی نداره یعنی اگه دیپوزیت کنید نه تنها پرداخت نمیکنه بلکه پول خودت رو هم از دست میدی . پس به هیچ عنوان این کارو نکن

هوشنگ چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 13:00

سلام الان سایت پرداختی داره یا نه
اگه رو هوا هستش فعلا توش فعالیت نکنیم ؟؟
چکار کنیم؟؟

سلام
نه پرداخت نداره فعلا

شایان جمعه 27 مهر 1397 ساعت 11:27

سلام الان موجودیبشه0.002برم جعبه برنزبازکنم میشه لازم آبگریدنیست؟چون تازه شروع کردم خیلی مهم جوابتون

سلام
اره مشکلی نیست ، آپگرید لازم نیست

amir پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 13:08

سلام این سایت الان برداشتی میده؟اسکم نیست؟

سلام
نظرات را دنبال کنید

فرشته سعیدی یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 00:56

سلام خسته نباشید میخواسم بدونم این واریزهای جدیدی که توسایت میزنن الکیه؟. یعنی این سایت ازهمون اول اسکم بوده؟؟؟
من نظرات رو خوندم و تازه کارم اما مشکل من اینه که اعتمادکنیم به سایتش میشه بعدا برداشت کرد یا وقت هدر دادنه

سلام
معلوم نیست درست بشه یا نه ، ولی قبلا هم اینطور شده بود و درست شده بود
تو سایتهای دیگه کار کنید فعلا
و تو این سایت فعلا هیچ مبلغی واریز نکنید

حمیدذضا شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 09:38

سلام .سایت scam هست یا نه؟ می خواستم بدونم ارزش ادامه فعالیت داره؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام
لطفا نظرات را دنبال کنید ، چندین بار توضیح دادم
فعلا در این سایت هیچ مبلغی دیپوزیت (واریز) نکنید

روح الله جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 10:16

سلام دوست من . . شما از نرخ آینده دیگر ارز های اکترونیکی مثل DOGE COIN یا LITCOIN اطلاعی دارید که کدومشون ممکنه مثل بیت کوین پیشرفت کنه که بتونیم از الان به فکر خرید یا استخراج شون باشیم ؟ بانشکر

سلام دوست عزیز
نه تنها من بلکه هیچکس نمیتونه به طور قطع پیش بینی کنه
چیزی که مشخصه اینه که آینده به سمت ارزهای دیجیتال پیش میره
الن بهترین ارزها بیت کوین و اتریوم هستند

علیرضا شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 19:51

سلام من میخوام بیت کوین به حسابم واریز کنم چیکار باید انجام بدم؟

سلام
از کجا واریز کنی ؟
متوجه نمیشم
لطفا نظرات را دنبال کنید

حمیدذضا پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 13:27

سلام
وقعا از این دو سایت میشه برداشت کرد؟
برای بیت کوین چقدر باید دپوزیت کرد؟

ehsani پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 23:40

سلام داداش چه خبر؟
خبری نشده هنوز؟

سلام
چه خبری بشه ؟
فعلا هیچ مبلغی در این دو سایت دیپوزیت نکنید

sky wolf سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 16:48

سلام میخواستم بدونم ک سایت بیتکوماین هنوز اسکمه یا ن؟میشه ازش برداشت کرد الان؟چقد باید پرداخت کنیم ک بتونیم ازش برداشت کنیم؟و اگ میشه دیپوزیت رو توضیح بدین چون توی پیاما درست نغهمیدم ک چطور انجام میشه

مبین دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 17:43

سلام چطوری بیت کوین های که جمع کردم بفرستم به کیف پولم

لطفا نظرات رو بخون . کامل توضیح داده شده چندین بار

حسین دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 11:59

با سلام...
لطفا اگر امکانش هست یک پست آموزش تبدیل بیت کوین به پول حقیقی بزارید ممنون میشم
خیلی گشتم ولی همه جا مبهم توضیح دادن

سلام
آموزش خاصی نداره . تو گوگل سرچ میکنید صرافی آنلاین بیت کوین
بعد وارد صرافی ایرانی میشید ، بیت کوین را براش میفرستین و اون هم معادل ریالیش ، پول را به کارت بانکیتون منتقل میکنه
همین

مجید جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 19:14

سلام دوست عزیز من تو safe 0.01392000 و تو wallet 0.01900450 l موجودی دارم چقدر باید Deposit کنم تا بتونم برداشت بزنم لطفا راهنمایی کنید؟

سلام
فعلا تو این سایت هیچی دیپوزیت نکنید
الان یک ماهه دارم میگم که دیپوزیت نکنید
لطفا نظرات را دنبال کنید

امیر چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 10:15

ممنون از وقتی که میزارین و جواب میدهید
پس منظور شما اینه که حتما باید ROIام رو ریست کنم؟
ببخشید زیاد سئوال می کنم، شما مطمئنید که اگه ریست کنم واقعا درست میشه؟ آخه اولش 0.001 دپوزیت کردم. 0.01 هم cashout زدم که رفت رو هوا. 0.0025 هم الان باید بدم که ROI ریست کنم.
برای ماهایی که از این سایتهای قطره چکونی بیت کین در می آریم سخته بخدا
سایت ethero.net چطوریه تو اون چقدر باید دپوزیت کنیم؟
با تشکز

بنظرم من فعلا تو سایت هیچ مبلغی دیپوزیت نکنید . چون تکلیف این دو تا سایت معلوم نیست
چند وقته که به مشکل خوردن. باید دید در آینده چی میشه.
بهتره تو سایتهای دیگه ای که معرفی کردم کار کنید فعلا تو این دوسایت (bitfarm و bitcomine) مبلغی رو دیپوزیت نکنید.
حداقل مبلغ برای ethero.net هم 0.01 اتریوم هست . ولی این سایت هم مالکش همون دو تا سایت دیگه هست

امیر سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 13:04

با سلام
ما از تاریخ 21 August منتظر دریافت ایمیل confirmation هستیم ولی خبری نیست حتی برای سایت هم تیکت زدم ولی کسی جواب نداد. داخل Forum هم خیلی ها همین مشکل رو داشتن شما میتوانید ما رو راهنمایی کنید که داستان چیه؟
جالب اینجاست که خود سایت هر روز پرداخت های خودش رو اعلام میکنه! بقیه چطوری دریافت دارن؟
ممنون

با سلام
این مورد رو جواب دادم تو نظرات
من همون موقع تیکت زدم و جواب دادن که اونا همه اشتباه شده و برگردوندن
کلا بیخیال اون ایمیل و اون برداشت باید شد

ehsani یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 13:32

dadash gorbunet dastet dard nakone k javab midi
fgt alan yan dge sait doroste scam nist?
badesham alan taklife mahayi ke ROIemun 0 hastesh chiye?

قربانت
در هر صورت اون reset roi برای همه است .فرقی نداره که صفر باشی یا نه
میخوان با اون حداقل یه پولی در بیارن
در هر صورت بهتره فعلا تو این سایت و بیت فارم هیچ مبلغی دیپوزیت نکنید

ehsani جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 01:21

reset roi chikar mikone?
badesham tarige doroste bardashto mishe tozih bedi?
yani chi bishtar az 0.001 bayad deposit konim
badesham yejayi khundam ke inja kolle safe ro yeja pardakht nemikone yani bayad zare zare bardasht koni in che maguleyiye
mamnoon baraye tozihatet

اگه نظرات رو بخونی همه اینا رو توضیح دادم
reset roi جدید اومده ، گفته که باید 0.0025 بیت کوین پرداخت کنید تا roi تون صفر بشه و بتونید برداشت کنید ، چون یک ماه پیش فک کنم هک شد سایتشون و سایتشون رو خالی کردن و توان پرداخت نداشتن و بعد از اون roi همه اعضا به شدت و به صورت مصنوعی بالا رفت ، الان دوباره شروع کردن به پرداخت . ،در واقع این ریست roi همون دیپوزتی هست که قبلا 0.001 بیت کوین بود.
طریقه برداشت در این دو سایت bitcomine و bitcofarm به این صورته که شما باید قبل از برداشت ، از حساب خودتون به حساب سایت مبلغ 0.001 پرداخت کنید ، البته ظاهرا الان شده 0.0025 و بعد از اون میتونید برداشت کنید . مثلا اگه 1 بیت کوین در سایت دارید قبلش باید 0.0025 به حساب سایت واریز کنید و بعد اگه اکانت طلایی دارید میتونید تا 4 برابر مبلغی که به حساب ریختید از سایت برداشت کنید ، واین برداشت هم تکه تکه انجام میشه و هر 5 روز مبلغ خیلی خیلی کمی میتونید برداشت کنید .
فقط این دو سایت اینطوری هستند و البته فعلا بهتره هیچ مبلغی به این دو تا سایت واریز نکنید تا ببینیم در آینده درست میشن یا نه که همینجا در سایت خبرش را میدم . بقیه سایتهایی که معرفی کردم احتیاجی به دیپوزیت ندارن و هر وقت به میزان برداشت رسیدین میتونید راحت و بدون دردسر برداشت کنید و بیت کوین رو به حساب خودتون منتقل کنید .

امیر دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 11:51

سلام و روز بخیر
دوتا سوال از خدمتتون داشتم
1- من اکانتم رو به گلد ارتقا دادم و معدنچی الماس هم خریدم. از آنجایی که مدت زمان استفاده از این اکانت یک ماه است آیا در صورت تمدید نکردن اکانت گلد، معدنچی الماس من هم از بین خواهد رفت؟
2- من باکس زغال سنگ رو هم خریدم ولی از مواردی که نوشته بود معدنچی برونز رو به من نداد! و اون نیم بیت کوین که نوشته کجا میره؟
با تشکر

سلام
1- اگه یک ماه گلدتون تموم بشه ، معدنچی الماستون تا آخر اون ماه براتون کار میکنه . ولی اگه اکانتتون رو دوباره طلایی نکنید ، دیگه نمیتونید معدنچی الماس رو تمدید کنید و فقط همون یک ماه کار میکنه
2-باکس کاملا شانسیه ممکنه همه رو بهتون بده یا فقط یه کیلو زغال سنگ مثلا ،
اون نیم بیت کوین منظورش اینه تا سقف نیم بیت کوین میتونید از هر پلن استفاده کنید

علی شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 16:34

با سلام آیا این ساین اسکم شده؟

سلام
اگه یه موقع اسکم بشه اطلاع رسانی میکنم همینجا تو سایت

عیسی شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 12:38

سلام من تازه واردم این سایت bitco mine اسکمه یا نه میشه روش حساب کرد مطمئنه

مستر کینگ سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 20:28

سلام
شما خودتون تاحالا برداشت داشتین؟؟؟؟؟؟

سلام
بله چندین بار ولی یک ماه اخیر نه

احسان سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 03:52

برداشت سایت درست شده یا ایراد داره؟

ظاهرا که یع قسمت به سایت اضافه شده برای ریست roi
ولی من هنوز انجام ندادم ، اگه کسی انجام داد خبر بده بقیه بچه ها هم بدونن

توحید یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 17:24

سلام.ببخشید میشه از قمست WALLET به قمست safe انتقال داد یا WALLET فقط برای سایت هستش و دیگه نیمشه از اونجا خارجش کرد؟ممنون

سلام
بیت کوینهای در قسمت safe رو میتونید دوباره برگردونید به wallet و باهاش پلن یا معدنچی بگیرید
برای این کار دکمه deposite جلوی والت رو میزنید و بعد from safe to wallet رو میزنید و هر چی خواستید انتقال میدید

مجید شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 05:24

سلام دوست عزیز
میخواستم بدونم چطور میشه مجموعه سازی کرد یعنی دوستانم خودم معرفی کنم که از کارکرد اونا به من سودش برسه چیکار باید انجام بدم لطفا راهنمایی ام کنید؟ سپاسگزارم

سلام
بعد از ورود به سایت ، پایین سمت چپ ، آخرین دکمه رو میزنی ، یعنی referral link
صفحه ای که باز میشه اونجا یه لینک هست ، که لینک مجموعه گیری شماست
هر کس رو که خواستی وارد کنی اون لینک رو بهش میدی که از اون طریق وارد سایت بشه و ثبت نام کنه .

asi پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 00:02

سلام . من دیپوزیت را میزنم و میزان بیت کوین را هم 0.002 انتخاب می کنم یه پنجره بازمیشه که میگه عملیات انتقال طی سی دقیقه آینده به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد ، ولی هیچ اتفاقی نمی افته چرا آیا ؟؟؟
آیا باید برای اینکه بتونیم دیپوزیت یا کش اوت کنیم باید حتما نوع اکانت از نوع خاصی باشد (برنز ، نقره یا گلد ) ؟

سلام
متوجه سوالتون نشدم
دیپوزیت باید از خارج سایت انجام بشه
یعنی از کیف پولت به آدرس بیت کوینی که مشخص کرده باید دیپوزیت کنی

محمد شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 16:25

سلام سایتت خیلی عالیه فقط میشه خیلی ابتدایی توضیح بدی چه جوری به حساب بلاک چین انتقال بدیم؟

سلام
هر وقت به مینیمم برداشت رسیدین ، باید به سایت مبلغی رو دیپوزیت کنید که بهتون اجازه برداشت بده . این مبلغ هم باید از 0.001 بیت کوین بیشتر باشه .
بعد cash out رو میزنید و آدرس بیت کوین خودتون رو میزنید و به حساب بیت کوینتون مبلغ رو واریز میکنه . برداشت به صورت تکه ای انجام میشه و هر 5 روز باید کش اوت کنید

محمد شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 13:04

سلام جمله ای که گفتید برای برداشت باید به حداقل میزان برداشت برسی یعنی چه مقدار ساتوشی؟

سلام
تو همین پست کامل توضیح دادم . همین صفحه رو بخونید متوجه میشید

asi شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 00:21

آیا این سایت در حال حاضر اسکم شده ؟ واگر نیست آیا برای اینکه ساتوشی ها از این سایت منتقل بشه به کیف پول بیت کوین خودمون باید بریم از طریق بلاک چین و از اونجا WITHDRAW از این سایت بزنیم ؟ چرا خود سایت گزینه withdraw نداره ؟ سایر سایت های ازاین نمونه از داخل خود سایت مستقیما با انتخاب گزینه withdraw انتقال به کیف پول بیت کوین انجام میشه .

گزینه cash out داره که همون withdraw میشه
برای برداشت باید به حداقل میزان برداشت برسی و بعد از دیپوزیت به سایت ، گزینه cash out رو میزنی و آدرس کیف پولت رو میدی برای انتقال
نظرات رو دنبال کنید ،کامل توضیح داده شده

L یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 10:53

سلام،من دو هفته هست که به کیف پولم واریز زدم ولی هنوز ایمیل برای من نیومده،میشه از پشتیبانی سایت کمک بگیرم یا باید هنوز منتظر باشم؟

سلام
میتونید تیکت بزنید به پشتیبانی

L جمعه 15 تیر 1397 ساعت 09:42

سلام،ایا واریز به بلاک چین نسبت به کیف پولای دیگه زودتر انجام میشه یا ربطی نداره؟

سلام
من با بلاک چین کار می کنم ولی بعید میدونم فرقی بکنه . فوقش در حد چند ساعت بالا پایین

L چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 22:20

سلام،من چند روز هست به کیف پولم واریز زدم،ولی در حالت pendingمونده و نوشته ایمیلتونو چک کنید ،هنوز چیزی به ایمیل من نیومده ،مشکل چیه؟

سلام
اره دو هفته است که برا همه اینطور شده . باید منتظر شد دید چی میشه

hossein چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 17:08

سلام ببخشید من از مسابقه ٠/٥ بیتکویین بردم داخل سیفیم
حالا برای برداشت میتونم از همون سیف دیپوزیت کنم به والت یا حتما باید از حساب بیتکویین خودم دیپوزیت کنم؟

سلام
مبارکه . حتما باید از بیرون انتقال بدی . مثلا از حساب بلاک چینیت

Poinex دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 17:48

سلام ببخشید واسه نحوه دیپوزیت به سایت اگه یه خورده راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام
دکمه deposite رو میزنید بعد دو گزینه میاد که شما دکمه bitcoin رو میزنید و یک آدرس بیت کوین بهتون میده که هر چقدر میخواید دیپوزیت کنید رو باید به همین آدرس بیت کوین واریز کنید

Paiman دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 16:30

سلام خسته نباشید ببخشید من دو سوال داشتم ۱. من میخوام مبلغی رو به سایت دیپوزیت کنم که بتونم موجودی که الان دارم رو برداشت کنم میخواستم بدونم که اگه به سایت دیپوزیت کنم واقعا مبلغی که واسه برداشت میزنم رو به حسابم واریز میکنه یا نه سایت مشکل داره و بیتکوین پرداخت نمیکنه و ۲. آیا شما خودتون براشتی داشتید از سایت یا نه ممنون میشم جواب بدید

سلام
فعلا دیپوزیت نکنید تا مشکل سایت برطرف بشه
بله من چندین بار برداشت داشتم

s چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 18:47

سلام
وقتی اکانت و اپدیت میکنی مثلا رو سیلور بعدش ماینر سیلور میخری بعد از یک ماه دوباره باید اکانتم ساتوشی بدی اپدیت کنی یا فقط یبار میخری؟؟؟؟

سلام
اگه میخوای سیلور باشی باید همیشه هر ماه بخری

فرزاد سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:49

سلام برداشت کردم هنوز روی حالت Waiting هست زیرش نوشته جیمیلتون رو چک کنید و تایید کنید اما هیچ جیمیلی برای من نیومده لطفا راهنماییم کنید

سلام
برا همه همینطور شده
فعلا باید صبر کرد

حمید چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت 16:57

سلام. هر چند روز میتونیم دیپوزبت کنیم؟؟؟

سلام
دیپوزیت محدودیت نداره
برداشت محدودیت داره

مجتبی سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 16:38

سلام میخواستم بدونم سایت اسکم شده؟
آخه من برداشت زدم اما هنوز ایمیل نیومده و تو حالت waiting مونده؟
درست میشه یا نه؟

سلام
برا همه اینطور شده . باید چند وقتی صبر کرد

احمد شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 14:44

سلام بخشید چه طوری باید دیپوزیت کرد

سلام
deposit رو میزنید و بعد bitcoin .
بعد از زدن بیت کوین یه آدرس بیت کوین میده که باید از حساب خودتون به اون آدرس بیت کوین هر چقدر میخواین واریز کنید

sara چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 21:25

شما صرافی ایرانی معتبر سراغ دارین برای خرید؟

خیلی ها هستن
فرهاد اکسچینج و بیت کوین دونی و ......

sara چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 20:46

سلام خسته نباشین،میخواستم ازتون بپرستم برای مبلغی که باید دیپوزیت کرد به سایت میشه مقداری ساتوشی خرید و‌تو این سایتا سرمایه گذاری کرد میتونم برداشت داشته باشم؟ و اینکه چطوری میشه خرید چون واقعا گرفتن ساتوشی رایگان از این سایتا خیلی وقت گیره ارزششو نداره،ممنونم

سلام
تو اینترنت سرچ کنید سایتهای صرافی ایرانی خرید و فروش بیت کوین زیاد هست

amir چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 12:12

وقت بخیر
الان شما برداشت دارید از سایت ؟
برداشت های من حدود 15 روزه تو حالت waiting موندن سایت هم جوابگو نیست متاسفانه

سلام
الان یک ماهه برا همه اینطور شده
باید صبر کرد که درس شه

Ali سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 10:52

سلام ببخشید اون ساتوشی دیپوزیت می کنیم میشهچی میشع ؟؟ممنون

سلام
دیپوزیت که میکنید میادبه بالانس و میتونید دوباره باهاش گاو و گوسفند یا مرغ خرید

Amir جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 09:24

خسته نباشید من الان 0.008توی safeخودم دارم آیا برای برداشت باید مبلغی بدی ؟
۲-اگه پول 0.008شد ممکنه نتونم برداشت کنم ینی قرعه کشی میشه یا نه هر وقت بخوام میتونم بر دارم

نظرات رو بخونید
قبلا چندین بار پاسخ داده شده

aydin سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 01:37

سلام من حساب بلک چینم بسته شده چطور میتونم تو تنظیمات ادرس بیتکوینمو عوض کنم هر کاری میکنم نمیشه

سلام
بلاک چین بسته نشده بلکه فیلتره و با فیلتر شکن راحت میتونید باز کنید.
برای عوض کردن آدرس بیت کوین تو صفحه اول پایین سمت راست دکمه setting رو میزنید و بعد جلوی bitcoin address آدرس جدید بیت کوینتون رو مینویسید و بعد پایینش دکمه update رو میزنید

cj یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 22:08

سلام ببخشید این قسمت safe چی هستش؟

سلام هر مقداری که در safe باشه رو میتونید برداشت کنید.
وقتی که معدنچی میخرید و براتون کار میکنه سودش به safe میاد و میتونید برداشت کنید

sadegh یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:39

سلام خسته نباشید من تازه ثبت نام کردم ول ایا ممکنه من فقط تبلیغ هارو ببینم و پوینت هارو تبدیل به بیت کوین کنم واونارو به کیف پول بلاک چین منتقل کنم؟
اگر میشه که راهنمایی بفرمایید از کدم قسمته سایت این کارو کنم؟

سلام
همه همین کارو میکنن . تبلیغ میبینن و پوینت ها رو تبدیل به بیت کوین میکننن و انتقال میدن .
ولی قبل از انتقال شما باید مبلغ 100 هزار ساتوشی (0.001 بیت کوین ) را به سایت دیپوزیت کنید که اجازه برداشت داشته باشید

ریاض شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:43

سلام .امروز اصلا سایت باز نمی شه . می زنم می گه نام کاربری یافت نشد.خواستم بدونم واسه شما هم اینجوری شده.نکنه اسکم شده

سلام
من الان وارد شدم مشکلی نبود

under سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:28

بله توضیح دادین ولی من متوجه نشدم
اون امتیاز هایی که تو سایت از تبلیغات میگیرم رو باید خرج کنیم و معدنچی و ... بگیریم
مشکل من اینه که نمیدونم چظوری باید از self م پول رو cashout کنم؟
منظورم اینه پول self رو میشه فرستاد بلاکچین و ذخیره کرد؟
اگر میشه ممنون میشم کامل راهنمایی بفرمائید.
سپاس

هر وقت مبلغ safe به 0.008 رسید میتونید برداشت کنید و به بلاک چین منتقل کنید .
ولی قبل برداشت باید مبلغ 0.001 به حساب سایت واریز کنید و بعد اجازه برداشت دارید

under دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 16:35

سلام وقت بخیر ، خسته نباشید
بنده تازه ثبت نام کردم و نظرات رو خوندنم متوجه نشدم
الان تو این سایت مثلا ما
0.10000000 کاتوشی جمع کردیم میتونیم این رو انقال بدیم و بفروشیم؟
و حداقل کاتوشی که میشه انتقال داد چقدره؟
ممنون

سلام
بله میتونید. کامل توضیح دادم تو سایت
مینیمم برداشت 0.02 است .

ریاض پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 20:10

نه از قسمت mineوارد شدم بعد گزینه buy miner رو زدم از اونجا به storمتصل شد و اونجا خریدم.نه این دو روزه حسابمو برنز کردم .واسه یه ماه بود دیگه.معدن جدید هم باز نکردم.حساب برنزم سرجاشه.فقط اون معدنچی برنز که خریدم دیده نمیشه .تو معدن فقط یه کارگر کار می کنه اونم کارگر ذغال سنگ هستش

نمیدونم والا
شاید اشتباهی شده و دوباره برگرده خودش
ولی بعید نیست از سایت . هر از گاهی از این اشتباها انجام میگیره

ریاض پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 18:00

سلام.ببخشید من حسابمو برنز کردم .و یه معدنچی یه ماهه برنز هم خریدم .این معدنچی فقط یه روز واسم کار کرد .امروز اصلا اون معدنچی دیده نمیشه .میشه بگید مشکل چیه

سلام
اگه از store معدنچی خریدین باید تا یک ماه باشه . مگه اینکه معدن اضافه رو باز کرده باشین که پولیه اون و بعد از یک ماه دوباره باید شارژش کنید. شاید حسابتون رو که برنز کردین برا یک ماه . یک ماهش تموم شده

ریاض سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 07:28

قسمت اساتید هم نگاه کردم هیچی نیومده تو سایت.امروز هم که اصلا سایت باز نمیشه

معمولا بعد از چند ساعت میاد .
میتونید تیکت بزنید پشتیبانی .

ریاض سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 00:20

سلام خسته نباشید.من الان یه روز از حساب بلاکچینم به این سایت دیپوزیت کردم ولی هنوز هیچی وارد سایت نشده.تو بلاک چین هم تیک ارسال خورده.الان چیکار کنم

سلام
تو قسمت استاتیک نگاه کنید ببینید دیپوزیت انجام شده یا نه
نگران نباش مطمینا میاد تو سایت

احسان پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 23:16

سلام از ساتوشی هایی که تو خود سایت بدست آوردم هم میتونم دیپوزیت کنم یا نه؟

سلام
نه نمیشه دوست عزیز
فقط میتونی اونا رو دوباره دیپوزیت کنی برای خرید معدنچی

امیرحسین چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 15:37

اول از همه ممنون که جواب سوالای مارو میدین .سوالم اینه که تو bitcofarm یا bitco mine میشه بدون هیچ بیت کوینی تو والت چین بیت کون رو بیرون بیارم چون من هیچ موجودی ندارم

یعنی من برام اولین کسب بیت کوین میخام از این دو سایت شروع کنم میشه؟

نه نمیشه متاسفانه . تو این دو سایت حتما باید قبل برداشت دیپوزیت کنید .کمترین مقدار هم 100 هزار ساتوشیه .
میتونید تو سایتهای دیگه که معرفی کردم بیت کوین جمع کنید و بعد به این دوتا دیپوزیت کنید

امیرحسین چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:48

سلام ببخشید تو معنی دیپوز چیه
بعد تو قسمتش دیپوز از blance داره چیجوریه

من اگه بخاد اونجا بیتکوین جمع کنم و بیرون بیارم باید تو حساب بلاکچین بیت کوین داشته باشم؟

سلام
متوجه سوالتون نشدم
دیپوزیت دو راه داره یکی از حساب بلاک چینتون و یکی از بالانس
اگه نظرات رو بخونید متوجه میشید

poriya سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 19:05

سلام دوست عزیز من الان میخام برداشت کنم ۰/۰۰۹ دپوزیت کردم
تو قسمت safe هم ۰/۰۱ دارم حالا ک میخام برداشت کنم هیچی ک بهم نمیره هیچ بدهکارمم میکنه
اکانتمم طلایی هست
فقط roi صفر هست
باید چکار کنم ک بیاد بالا و درست بشه ممنون میشم جواب بدید
تلگرامم ج بدید خیلی ممنون میشم اخه ی چندتا سوال خیلی واجب دارم

سلام
متاسفانه چند هفته است که سایت پرداختی ها رو بشدت پایین آورده . تو قسمت پرداختهای سایت هم میتونید ببینید.
اگه میخواید roi بره بالا مقدار safe رو افزایش بدید
بهتره که برای دیپوزیت کمترین مقدار رو واریز کنید که 0.001 هست چون به این سایتها نمیشه اعتماد کامل کرد و ریسک داره . و ممکنه اسکم بشن

amir سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:52

سلام دوستان بلاخره امروز اولین برداشت از بیت کو ماین داشتم هر چند ناچیز اما پرداخت داره و واریزی که به بلاک چین داره آنی هست و سریع میزنه حساب

سلام
بسلامتی

poriya دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 02:56

سلام رفیق
میگم باید هر دفعه دپوزیت بکنی
بعد اگر ۰/۰۰۸ تا دپوزیت کنی چقدر میتونی برداشت کنی و چندبار میتونی برداشت کنی

سلام
وقتی دیپوزیت میکنید نسبت به roi شما و نوع اکانتتون ( عادی نقره ای طلایی ) میتونید برداشت کنید . مثلا اگه اکانتتون طلایی باشه شما 3 برابر مقدار دیپوزیتتون میتونید برداشت کنید .برداشتتون هم بصورت یکجا نیست بلکه تکه تکه انجام میشه . بعد از اینکه در چندین بار مقدار 3 برابر رو انجام دادین دوباره باید دیپوزیت کنید که همین روند دوباره انجام بشه
کمترین مقدار دیپوزیت هم 100 هزار ساتوشیه

amir شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:20

سلام و خسته نباشی من مدتی نظر دوستان پیگیری میکنم
امروز خواستم برداشت بزنم این پیغام به من نشون داد
Invalid transaction! Please contact with admin!
من 100 هزار ساتوشی دیپوزیت کردم
الانم موجودیم 0.15000000 ساتوشی هست داخل سایت به حد نصاب رسیده اما اجازه برداشت نمیدهد به نظر شما مشکل از کجاست
سپاس بابت راهنمایی هاتون

سلام
مدتیه که سایت بیت کو ماین برداشت رو به شدت پایین آورده که در قسمت پرداخت ها میتونید ببینید .شایدبخاطر پایین بودن مقدار safe این خطا برای شما اومده .که با بالا بردن مقدار safe درست میشه
در غیر اینصورت یه تیکت بزنید به پشتیبانی سایت . اگه جواب بدن
موفق باشی دوست عزیز

Ati شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 01:28

سلام
سایت بیتکوماین اسکم نیست؟ تو فرومای خارجی زده اسکمه. از دوستان تازگیا کسی برداشت داشته؟ دیدن آگهی ها و امتیاز گرفتن تو این سایت خیلی راحته من خودم با ربات میبینم آگهی ها رو

سلام
فعلا که اسکم نیست
اگه اسکم بشه همینجا اعلام میکنم

رضا دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 23:51

با سلام
این سایت مقدار ساتوشی که در دپوزیت نشون میده را چند وقت یکبار به حساب بیت کوین ما انتقال میده ؟ و هر بار تا چه سقفی انتقال میده؟

سلام
انتقالش دست خودتونه .هر وقت خواستید و به سقف برداشت رسیدید انتقال میدید . لطفا نظرات رو بخونید که کامل متوجه بشید

amir سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 13:55

سلام وقت بخیر ممنون بابت وبلاگ خوبتون
چند سوال داشتم
1- اخرین باری که شما برداشت داشتید کی بوده
2-حداقل دیپوزیت چقدر است اگر 100 هزار ساتوشی است ایا همین 1 بار کافیه یا بازم باید بریزیم
3- پولی که دیپوزیت میکنیم فقط 3 برابر برای 1 بار میشه برداشت کرد ؟
4- به نظر شما که تجربه دارید چقدر کیف ولت باشه و چقدر دیپوزیت کنیم که به صرفه باشه
ممنون بابت راهنمایی

سلام
تو پرداختی ها میتونید ببینید
کمترین مقدار 100 هزار ساتوشیه .
مقدار پرداختی به شدت پایین اومده
شما هر مقداری که واریز کنیدباتوجه به میزان Roi می توانید سه برابر آن را برداشت کنید
نظرات را دنبال کنید قبلا کامل توضیح دادم .
توجه داشته باشید که فعالیت و سرمایه گذاری در اینگونه سایت ها با فکر و نظر ، تصمیم ،بررسی و انتخاب نهایی شما!»

حامد یکشنبه 19 فروردین 1397 ساعت 19:05

سلام
سقف برداشت چقدر کمه با اینکه اکانت طلایی هم هستم،فقط ۰/۰۰۰۱ میشه برداشت کرد!میشه راهنمایی کنید،ممنون

سلام
متاسفانه سایت یک ماهی هست که پرداخت رو به شدت کم کرده

@Awp_PrO شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 01:15

salam mishe pv pm bedid moheme mmnon mishm pv pm bede refiq :x


@Awp_PrO
@Awp_Pro

سلام
اینستاگرامم رو گذاشتم . هر وقت دوست داشتین اونجا خصوصی پیام بدین

hafez پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 11:54

سلام
سال نو مبارک
من توی اسایت bitcomine فعالیت می کنم مقدار safe من 0.05690000 هست اکانتم طلائی هست از اونجائیکه سایت هر بار 0.004 بهمون میده ، خواستم 0.001 به سایت واریز کنم ولی بهم گفتن خرید این مقدار ساتوشی اصلاً بصرفه نیست و نصفش برای هزینه انتقال میره .
می خواستم لطف کنید راهنمائیم کنین
چه مقداری بابت انتقال کسر میشه ؟
از کجا ساتوشی مورد نیازمو تهیه کنم که بصرفه هم باشه ؟
ممنون میشم جوابمو بدین
یه سؤال هم در مورد یسایت bitcofarm دارم :
می خوام توی این سایت هم فعالیت کنم . می خواستم بدونم سایت هر بار چقدر پرداخت می کنه ؟ و مبلغ safe باید چه مقدار باشه تا سایت پرداخت کنه ؟
سال خوبی براتون آرزو می کنم . موفق باشید .

سلام
سال نو شما هم مبارک باشه دوست عزیز
هزینه انتقال معمولا متغیره ولی سایت یک ماهی هست که هزینه انتقال را بالا برده
چند وقتی است که سایت پرداختی رو به شدت کم کرده
بقیه سوالاتتون رو هم بارها توضیح دادم و تو نظرات میتونید پیدا کنید . لطفا نظرات رو بخونید
موفق باشید

Shayan یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 00:26

سلام من مدت بدلیله حرفه مردم که گفتن اسکمه نرفتم سایت تمام موجودیموبالاکشیدبه این ساده دگی شماگفتین ساده نیست خیلی سخته اصلآنهویه دریافت روشن نیست خودتونم نگفتین چطوری میشه به کیفه پول انتقال داد

سلام
در سایت بیت ماین و بیت فارم اگه ده روز فعالیت نکنید حسابتون معلق میشه و موجودیتون صفر ،
حتما بیشتر از ده روز به سایت سر نزدید
تو توضیحات در همین پست کامل قوانین رو توضیح دادم
نحوه انتقال رو هم بارها توضیح دادم
نظرات دوستان رو دنبال کنید

حامد شنبه 4 فروردین 1397 ساعت 14:03

سلام
وقتی یوزر و پسوورد رو میزنم وارد سایت نمیشه و پیام میده کهuser not found,ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام
نظرات رو دنبال کنید دوست عزیز

amir شنبه 4 فروردین 1397 ساعت 09:16

سلام چرا من میخواهم وارد شوم به یوزر نیم گیر میده و نمیزاره وارد اکانت بشوم

سلام
یا اشتباه میزنید یا بلاک شدین
به هیچ عنوان در بیت ماین و بیت فارم بیشتر از یک حساب کاربری نسازید چون تمام حسابها بلاک یا معلق میشند
میتونید در بازیایی یوزر پسورد ، ایمیلتون رو بدید که براتون بفرستن

سجاد جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 20:32

سلام دوستان
من تازه دارم تو این سایت فعالیت میکنم الان موندم که ادرس کیف پول بیت کوینم رو باید کجای این سایت وارد کنم و اینکه من تو بلاک چین کیف پول ندارم ولی کیف پولم تو کوین پیمنته ایا اینو قبول میکنه

سلام دوست عزیز
تو قسمت setting و بعد جلوی bitcoin addres آدرس بیت کوینتون را وارد کنید و بعد update رو بزنید
مشکلی نیست

حامد چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 22:38

سلام،وقتتون بخیر
دو روزه وقتی وارد سایت میشم برای دیدن تبلیغات درصد شارژ باتری گوشیم به سرعت کم میشه،قبلا اینجوری نبود،الانم فقط تو این سایت اینجوری میشه،میخواستم بدونم شما در این رابطه تجربه‌ای دارید یا چیزی شنیدید؟
ممنون

سلام وقت بخیر
من خودم هم با گوشی میرم سایت ولی همچین مشکلی ندیدم و کسی از دوستان هم نگفته
موفق

حافظ شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 22:48

سلام
وقتتون بخیر
لطفاً اگه سایت اسکم شده به ما اطلاع بدین
یه مدتیه که پرداختی نداره نمیدونم وقت بذارم براش یا نه ؟

سلام
بعید میدونم اسکم شده باشه چون چن ماه پیش هم چن روز پرداختش قطع شد و بعد درست شد
اگه خبری شد حتما اطلاع میدم
موفق باش

حامد شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 21:53

سلام وقتتون بخیر
من مقداری بیت‌کوین به اکانتم واریز کردم ولی هنوز نیومده به حسابم
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر
معمولا بعد از یکی دوساعت به حسابتون میاد اگه نیومد تو قسمت ساپورت سایت تیکت بزنید و سوال کنید از سایت
موفق باشی

hafez شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 11:30

سلام
روزتون بخیر
شما اطلاع دارید که تا کی سایت پرداخت نداره ؟
آیا سایت اسکم شده ؟ اگه اینطوره ، دیگه براش وقت نذاریم .
ممنون میشم جواب بدین

سلام
نه متاسفانه
فکر نکنم اسکم شده باشه . هر وقت پرداختش درست بشه تو قسمت پرداخت سایت میتونین متوجه بشین

reza پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 02:47

سلام و خسته نباشید،میشه بگید جرا بلاکچین باز نمیشه؟اسکم شده ینی؟چند روزه سایت بلاک چاین باز نمیکنه اصلا انگار اسکم شده،یه راهنمایی کنین ممنون میشم هرچندتا الان هم کم نزاشتین دمتون گرم خیلی سایتتون خوب بودو پاسخ دهیتون عالی بود دستتون درد نکنه که کمک میکنین به ماها که بتونیم یه مقدار کسب درامد کنیم دمتون گرم که تا اینجا همراهیمون کردین سپاس

سلام دوست عزیز
سایت بلاک چین از طرف ایران فیلتر شده و با فیلترشکن راحت باز میشه
موفق باشید

سلام سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 14:59

سلام چرا این سایت و اترو باز نمیشه؟

سلام
من که باز کردم مشکلی نداشت
شاید اونموقع اختلال داشته

حافظ یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 19:30

سلام
سایت bitcomine امروز هم مشکل فنی داشت بنظرتون سایت داره غزل خداحافظی رو میخونه ؟
بنظرتون اسکم داره میشه ؟
اسکم شده ؟

سلام
نه اسکم نشده . فقط قسمت تبلیغاتش به جای اینکه تو هر سطر 4 تبلیغ بیاد یه دونه تبلیغ میاد که راحت هم میشه تبلیغات رو دید. چن ماه پیش هم سایت bitcofarm به مدت یک ماه همین مشکل رو داشت و بعدش درست شد

reza چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 19:46

چطوری بر چه اساسی میگین که فعالیت تو این ۵،۶تا سایت یک ساعتم وقت نمیبره؟اگه بخوای تمام تبلیغاته بیتکوماین رو بزنی فقط ۵ساعت طول میکشه تا که بقیه سایت ها

سایت بیت کوماین و بیت فارم فقط یک ماه اول فعالیت میخواد بعدش با خرید معدنچی و گاو . ... دیگه نیازی به دیدن تبلیغ نیست و روزانه فقط چن دقیقه فعالیت میخواد

Reza چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 19:38

سلام خسته نباشید،من که تازه شروع کردم میخوام بیت کوین جمع کنم وقتی هیچی بیت کوین ندارم حساب بلاکچینم صفره اونوقت چطوری واسه سایت ۰.۰۰۲بیت کوین دیپوزیت کنم عجبا،سایت میخواد بیت کوین بده ما اول باید بیت کوین بدیم بعد اون شاید بده شاید نده،کلاهبرداریه دگ باو

سلام
صفحه اول 10 تا سایت معفی کردم که فق بیت کوماین و بیت فارم سرمایه اولیه میخواد
شما میتونید در اون 8 تا سایت دیگه فعالیت کنید و بیت کوین رایگان بگیرید و بعد انتقال بدین به حسابتون و بعد دیپوزیت کنید برای سایت بیت کو ماین
به همین راحتی

سمیرا ق سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 00:00

سلام ببخشید میشه راجع به نحوه برداشت از سایت بیت کو ماین واسم توضیح بدید. من اصلا نمیدونم باید چطور این کار رو انجام بدم...

سلام
نظرات رو بخونی چندین بار کامل توضیح دادم

مصطفی یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 21:41

با بررسی های بنده . بهترین حالت اینه که مقدار والت رو به 0.0413 برسونید و مستقیم برید سراغ ماینر الماس و اکانت طلایی. نکته بعدی اینه که تازه کار ها باکس شانسی باز نکنن. این برای کساییه که بیت کوین های زیادی در سایت دارن . و مستقیم برن سراغ باکس اخری. در نهایت هر روزی که تمام اگهیا رو کلیک کنید برای روز بعد اگهی بیشتر نشون میده . برای همینه که ده نفر اول سایت امتیازای بالایی دارن

مصطفی یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 21:38

جهت اطلاع دوستان عزیز من 24 ساعت پای این سایت هستم . هنوز برداشت نداشتم و اما میدونم داره سایت مشکل داره بعضی وقتا باز نمیشه. احتمالا مشکل سروری یا فنی داره . و اعتبار سایت سر جاش هست . اگهیا فعلا از پایین به بالا نشون داده میشه . ینی اول باید به اخر صفحه برید و شروع کنید بیاید بالا .اینطور 10 امتیازیا رو هم نشون میده.

احتمالا دارن سایت رو بروز رسانی میکنن و چن روز دیگه مشکل اگهی هاش درس میشه

حافظ جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 12:04

سلام
مبلغ والت من 0.013 هست الآن یک روز ونیم هست که برای من تبلیغات رو کامل نشون نمیده در قسمت 30 امتیازی تو هر ردیف 4 تایی فقط 1 تبلیغ رو نشون میده و تبلیغات 10 پوینتی رو نشون نمیده .
چه مشکلی برام پیش اومده ؟!
من تا حالا هیچ پلنی رو خریداری نکردم دوسه بار هم موقعی که لاگین بودم وقفه حدوداً نیم ساعتی توی کلیک کردن داشتم ممکنه مربوط ه این باشه ؟
لطفاً زود بهم جواب بدین .
تشکر
چکار کنم که تبلیغات رو کامل نشون بده ؟

سلام
اره الان دیدم سایت اینطور شده و تبلیغات رو تو هر ردیف یکی نشون میده
نیازی نیست که 10 امتیازیها رو ببینی و فقط 30 امتیازیها رو ببین
مشکلی نیست فقط تو هر ردیف یکی نشون میده بجای اینکه 10 تا ردیف آگهی ببینی که مثلا بشه 40 تا . الان 40 ردیف ببین که باز میشه همون 40 آگهی

ناصر چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 21:17

دیگه سایتش باز نمیشه
اینم اسکم شد و همه پولامونو خورد ):

شاید مرورگرت خرابه . من که مشکلی ندارم
هر چند آینده این سایتها مشخص نیست و ممکنه یه روز اسکم بشن ولی فعلا که مشکلی نداره

Milad چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 11:59

سلام
سایت ببت کوماین باز نمیشه ایا کلا بستنش یا مشکل از سروره؟

سلام
من که باز کردم الان مشکلی نداشت
شاید اختلال داشته اونموقع

محمد سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 21:44

سلام ممنون از راهنمایتون
من ب سقف .002 رسید و برداشت زدم کم شد از حسابم اما واریز نشده؟دروغه فکر کنم؟
لطفا راهنمای کنید
با تشکر

سلام
کمترین میزان برداشت 0.008 بیت کوین هست و نه 0.002
و اینکه قبل از برداشت حتما باید دیپوزیت کنید که اجازه برداشت داشته باشید . لطفا نظرات دوستان رو دنبال کنید بارها توضیح داده شده
اینکه میگی کم شده یعنی دوباره اومده تو کیفتون و میتونید دوباره باهاش معدنچی بگیرید
پس از شما چیزی کم نشده

Milad دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 18:34

سلام
میشه اسم نرم افزاره را بگی؟

سلام
اسمش نمیدونم چیه . شاید اسم خاصی هم نداشته باشه

Milad پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 01:04

سلام.تو سایت bitcomine روشی یا نرم افزاری هست که بشه تبلیغاتو زودتر تموم کرد و راحت تر باشه؟

سلام
یه نرم افزار هست تو اینترنت سرچ کنی پیدا میکنی ولی حدودا 100 تا 200 هزار تومن میفروشن
که اصلا نمیصرفه. و بنظر من نیازی به این نرمافزار نیست .

Ali دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 12:20

سلام
تو این سایت میشه تو اپدیتش مثلا طلا را انتخاب نکنی مستقیم اپدیت diamond و کارگرشو انتخاب کنی؟یعنی ترتیبش رعایت نشه طوری نیست؟

سلام
آره میشه . ولی مثلا برای انتخاب دایموند باید اکانتت رو آپگرید کنی به طلایی

محمد یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 22:09

داداش اگه امکانش هست ی سایتی نرم افزاری چیزی معرفی کن ی ساتوشی بهت داد سریع بره تو کیف پول خودمون
ممنون

من نمیشناسم همچین سایت یا نرم افزاری
بهترین سایتهای بیت کوین رو معرفی کردم که همه حداقل برداشت دارن یعنی باید به یه سقفی برسی که بتونی برداشت کنی

محمد یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 21:58

سلام داداش منظور از دیپوزیت چیه؟دقیقا بگو یعنی چی؟خیلی ابتدایی
ممنون

سلام
دیپوزیت یعنی واریز کردن مقداری بیت کوین از حساب کیف پولت مثلا در بلاک چین به حساب سایت.وقتی دکمه deposit رو میزنی دو گزینه میاد که یکیش نوشته bitcoin . وقتی بیت کوین رو میزنی یه آدرس بیت کوین بهت میده که باید از حساب خودت به این آدرسی که داده بیت کوین واریز کنی.
مینیمم واریز هم 0.002 بیت کوینه . مثلا من به سایت 0.002 بیت کوین واریز کردم و تا الان حدود نیم بیت کوین جمع کردم و سایت هر 5 روز میزاره که 0.004 بیت کوین برداشت کنم .
تا زمانی که دوباره اجازه برداشت نمیده و دوباره باید دیپوزیت کنی
توصیه من اینه که چند ماه فعالیت کنید و بعد دیپوزیت کنید که اجازه برداشت داشته باشین

میلاد یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 00:49

سلام.
ROI در سایت bitcomine کدوم قسمتشه؟

سلام
یه دکمه سبز هست به اسم general stats وسط صفحس .کنار پاکت نامه که پیام ها اونجا میاد
داخل اون ROI هست

amir جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 10:57

سلام
چطوری میشه مقدار ROI رو افزایش داد ؟

سلام
ROI به دو چیز بستگی داره . یکی به مقدار بیت کوینی که جمع کردین یعنی فعالیتی که در سایت داشتید و دومی هم به مقداری که دیپوزیت میکنید.
سعی کنید چند ماه فعالیت کنید و بیت کوین زیادی جمع کنید و بعد دیپوزیت کنید که ROI تون بالا بشه و بتونید بیشتر برداشت کنید از سایت

بهمن سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 11:10

چی؟؟؟ حداقل دیپوزیت 0.002 هست اونوقت من 0.003 دیپوزیت کردم حتی 0.001 هم بیشتر ریختم تو سیف هم بیشتر از 0.009 دارم
اونوقت میگی دوباره چند ماه فعالیت کن!!!!
این سایت کلاه بردار و اسکم هست همه کاربرا شاکی هستن
اینطور که معلومه هرچقدر بیشتر فعالیت کنی بیشتر درگیر میشی و سرت کلاه میره وقتی قانون های خودش را هم عمل نمیکنه صد در صد اسکمه

قبل از برداشت اکانتت رو ارتقا بده به طلایی چون خیلی تاثیر داره.
خیلی مهمه که بیت کوین زیادی جمع کنی و بعد شروع کنی به برداشت.
من خودم حدود 0.4 بیت کوین داشتم و بعد فقط 0.001 دیپوزیت کردم و بعد برداشت زدم.
هر سایتی قوانین خودش رو داره.
این سایت و بیت کوفارم قوانین سختگیرانه ای برای برداشت دارن ولی در عوض بیت کوین زیادی میشه استخراج کرد

بهمن یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 20:12

سایت اسکم هست من ۳۰۰ هزار ساتوشی دپوزیت کردم و مینیمم دریافتی ۸۰۰ هزار ساتوشی است من الان ۹۰۰ هزار ساتوشی دارم ولی باز هم پرداخت نکرد میگه. Invalid trancaction

حتما roi منفی بوده . قبل از اینکه برداشت کنید چند ماه فعالیت کنید و بیت کوین زیادی جمع کنید .چون مقدار برداشت شما ربط مستقیم به فعالیتتون داره. و برای برداشت اولیه اگه فعالیتتون کم باشه یعنی بیت کوین کمی جمع کرده باشین معمولا بعد از دیپوزیت منفی میشید و بیشتر که جمع میکنید مثبت میشید و میتونید برداشت کنید

یاسر یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:15

سلام دوست عزیز میشه از همون پولی که با تبلیغات بدست میاد دیپوزیت انجام داد یا باید از کیف پول خودمو دیپوزیت انجام بدیم؟

سلام
نه نمیشه دوست عزیز. با امتیازهایی که جمع کردی و بعد دیپوزیت کنی نمیشه
حتما باید از حساب خودت مثلا در بلاک جین دیپوزیت کنید. لطفا نطرات را دنبال کنید
موفق باشید

داریوش پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 11:39

سلام دوستان ببخشید سایت بیت کو ماین چرا برداشت نمیده بمن به حد 0.008رسوندم ولی همش میگه you need to deposit

سلام دوست عزیز
لطفا نظرات صفحه اول را دنبال کنید . بارها توضیح داده شده.
شما باید 0.002 از حساب بلاک چین خود دیپوزیت کنید به سایت تا بتونید برداشت کنید

ناصر دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 01:40

سلام این سایت پرداختی ها را قطع کرده
فکر کنم اسکم شده
به بچه ها اطلاع رسانی کن

سلام
تو قسمت payment نگاه کنید و پرداختهای روزانه رو نشون میده و همین امروز هم پرداخت داشته.

ناصر سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 22:25

دمشون گرم
سایت bitcomine به مناسبت کریسمس به من 0.008 بیت کوین هدیه داد خیلی خوشحال شدم

مبارکه
همه امتیازهاش هم 2 برابر شدن تو این چند روزه و آگهی هاش هم 2 برابر شدن
یعنی در کل تو این چند روزه 4 برابر شده امتیازاش

ناصر جمعه 8 دی 1396 ساعت 13:15

2000 امتیاز میشه 200000 ساتوشی .

داداش متن بالا را اشتباه نوشتی 2000 امتیاز میشه روزی 20000 ساتوشی نه 200000 ساتوشی
درسته؟؟؟؟؟؟

اره درسته میشه 20000. تصیحیح شد. مرسی
وقتی کانورت میکنی همونجا خودش نشون میده که چند میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد