سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان  از بیت کوین

سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین

بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین
سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان  از بیت کوین

سریعترین و بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین

بهترین راههای کسب درآمد رایگان از بیت کوین

در آمد فوق العاده بیت کوین از سایت بیت کو فارم bitcoinfarm



در این سایت دقیقا مانند سایت bitcoinmine کار کنید فقط در این سایت آگهی خیلی بیشتری هست مخصوصا آگهی 30 امتیازی  و میتونید بیت کوین خیلی خیلی  بیشتری بدست بیارید پس سعی کنید آگهی های 30 امتیازی (30point ) رو اول کلیک کنید که پایین تر از همه آگهی ها هستند چون امتیازشون 3 برابره .

برای ثبت نام روی (عضویت)کلیک کنید و در صفحه باز شده در بالا روی register کلیک کنید و ثبت نام را انجام دهید . لینک فعالسازی به ایمیل شما فرستاده میشود بعد از کلیک بر روی لینک وارد صفحه میشوید و مانند سایت بالا عمل کنید یعنی view adds را بزنید و امتیاز جمع کنید و به بیت کوین تبدیل کنید .

برای تبدیل امتیاز مانند تصویر زیر اول دکمه account  و بعد my account  را میزنید



و بعد دکمه convert  رامیزنیم که امتیازها تبدیل به بیت کوین شوند بعد از زدن دکمه convert  این پیغام ظاهر میشود



که باید دکمه convert points را بزنید. بعد از زدن این دکمه پیغام قزمز رنگ زیر میاد



که یعنی امتیازهای شما به معادل بیت کوین تبدیل شد.

بعد از آن باید پلن انتخاب کنید که حد نصاب برای انتخاب پلن مقدار 0.02 بیت کوین هست . یعنی هر وقت در پایین دکمه deposit بیت کوین شما به 0.02  رسید میتوانید پلن انتخاب کنید. انتخاب پلن هم دقیقا مانند سایت بیت کو ماین است که در آنجا کامل توضیح داده شده . فقط تنها تفاوتی که دارد بعد از انتخاب پلن بجای معدنچی به شما مرغ میده که طی 5 روز هر روز یک تخم میگذارد که باید آن را بفروشید مانند تصاویر زیر. یعنی بعد از انتخاب پلن برای برداشت تخم مرغ ها دکمه earn bitcoin را میزنید و بعد از آن دکمه chickens را مانند تصویر زیر میزنید.



بعد از آن به این صفحه منتقل میشوید که مرغ ها آنجا هستند



همانطور که در تصویر مشخص هست کنار مرغ ها تخم هست که برای جمع کردن آنها روی آنها کلیک میکنیم.

و بعد دوباره به قسمت account  و بعد my account میرویم و همانطور که در تصویر زیر مشخص هست در آنجا جلوی دکمه bronze egg و golden egg که جمع کرده بودم عدد 1 ظاهر شده .که باید دکمه sell روبروی آن را بزنیم و همان لحظه بفروش میرود و معادل بیت کوین آن به قسمت withdraw  اضافه میشود.

در این 5 روز شما هر روز این کار را تکرار میکنید و تخم مرغ ها را جمع میکنید و به فروش میرسانید . بعد از 5 روز و فروش تخم مرغ ها مقدار 0.02  که برای گرفتن پلن استفاده کردید  0.021 میشود .یعنی در واقع بیت کوین شما بیشتر می شود.

دکمه withdraw جاییست که شما میتوانید برداشت کنید و به حساب خود در بلاک چین منتقل کنید که کمترین مقدار برداشت 0.02 بیت کوین است یعنی باید به این مقدار برسید که بتونید برداشت کنید.

نکته : برای برداشت روزانه تخم مرغ ها شما باید قبلش 4 تا آکهی ببینید که بتونید تخم مرغ ها را ببینید.


.این سایت قرعه کشی هم داره و جایزه میده  که معمولا به نفر اول قرعه کشی بیشتر از  دو بیت کوین جایزه میده .



در حال حاضر این سایت اسکم شده و پرداختی نداره ، پس فعالیت نکنید

نظرات 40 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 11:33

سلام این سایت هنوز معتبره و میشه ازش برداشت کرد یا خیر؟ممنون میشم پاسخ بدین

L چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 11:08

سلام خسته نباشید،من پلن خریدم ولی خیلی ضرر کردم ،امکانش هست که با خرید پلن ضرر هم کنیم؟
و سوال دیگه اینکه مبلغی که برای ریست گفته واریز کنید،این مبلغ به خودمون برگردونده میشه؟

سلام
پلن برای مبتدیاس ، سعی کنید پلن نگیرید و با خرید تخم مرغ و گاو و گوسفند سود کنید
اگه نظرات رو بخونید چند بار گفتم که هیچ مبلغی فعلا به سایت واریز نکنید

عرفان سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 14:21

سلام کسی توانسته از این سایت برداشت کنه؟؟

L یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 18:55

سلام،من حدودا یک ماه پیش برداشت زدم ولی ایمیل تایید برای من نیومد،ولی الان یه گزینه ای در صفحه اصلی اومده که نوشته RESET ROI,وقتی کلیک میکنم این نوشته میادYou want to reset your ROI, send 0.0025 Bitcoin to below BTC Address<br>
<br>
3H3fh6rsC5mrsQSkpXjzhiZ5SgP3Y9rwsw<br>
<br>
NOTE: After you send 0.0025 to this address, your ROI will be reset and this amount will be add to your PURCHASE BALANCE
و مبلغی که برداشت زده بودم به wrthdraw برگشته،یعنی کارمزد بالا رفته من دوباره این مبلغو باید دپوزیت کنم تا بتونم برداشت بزنم؟؟؟ممنون میشم کمک کنید.

سلام
نظرات رو دنبال کن . این مشکل برای همه پیش اومده

L چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 08:49

سلام،به نظر شما فعالیت در این سایت رو ادامه بدم یا نه؟آیا قبلا هم پرداختیها طول کشیده یا جدیدن اینطوری شده.ممنون.

سلام
قبلا هم اینجوری شده

L دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 15:47

سلام ببخشید کسانی هستند تو یه ماه به حسابشون واریز شده باشه؟
من به پشتیبانی هم تیکت زدم ولی هنوز خبری نیست.

سلام
اطلاع ندارم متاسفانه

MasouD شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 13:22

سلام این سایت هنوز معتبره یعنی پرداخت میکنه ؟
ممنون میشم پاسخ بدید .

L شنبه 30 تیر 1397 ساعت 08:39

سلام،من وقتی میخوام برداشت بزنم این نوشته میاد You already reached max ROI, you need to deposit your account or upgrade membership to increase your ROI!<br>
%1706 / 200
اکانتم هم برنز کردم مقداری هم دپوزیت کردم ولی همچنان این نوشته میاد لطفا راهنمایی کنید.

سلام
نظرات رو دنبال کنید . فعلا برداشت نداره
من هم برداشت زدم فعلا پرداخت نشده

محمد پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 17:53

ببخشید سایتی برای خرید وفروش بیتکویت هست بتونیم صد هزار ساتوشی ازش بخریم

تو اینترنت سرچ کن ، سایت صرافی ایرانی زیاد هست ولی فکر کنم زیر 0.02 بیت کوین خرید و فروش نمیکنن. باز هم میتونید سرچ کنید دقیقشو نگاه کنید

حامد سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 14:24

سلام
من از سایت بیتکو فارم۰.۰۲ و از سایت بیتکو ماین۰.۰۵ بیت‌کوین برداشت داشتم ولی بعد از گذشت دو روز هنوز چیزی به کیف پولم نیومده،ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام
خودبخود که نمیاد ، باید یه کارایی انجام بدی که به کیف پولت بریزن
لطفا نظرات رو دنبال کنید کامل متوجه میشید
در ضمن الان واریز سایت مشکل داره چند وقته .باید صبر کرد
موفق باشید

مهدی جمعه 15 تیر 1397 ساعت 02:39

سلام.
من توسایت بیت کوماین حداقل به 0.02 رسیدم اما چطوری میتونم برداشت کنم و به کیف پولم انتقال بدم ؟ با تشکر

سلام
نظرات رو بخونید . چندین بار کامل توضیح دادم

رضا شنبه 9 تیر 1397 ساعت 06:12

حتما هر چهار حالت به ترتیب میده یا شانسی

شانسی نیست برای هر حالتی یه مقدار بیت کوین میخواهد
مثلا حالت 4 در گوسفند روزی 1 پشم میده تا ده روز بعد ده روز تموم میشه و قیمتش فکر کنم 0.045 بیت کوینه .و حالت 3 در گوسفند روزی 3 تا پشم میده تا 30 روز یعنی در مجموع در ماه 90 پشم و هزینش 0.45 بیت کوینه
بستگی به زمان و تعداد پشم هر حالت ارزونتر یا گرونتره

رضا جمعه 8 تیر 1397 ساعت 11:00

سلام ببخشید برای گوسفند هم چهار حالت گاو داره

سلام
هم گاو هم گوسفند 4 حالت دارن

mohammad دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 16:42

با سلام متاسفانه نتونستم منظور خودم راتو سوال قبلی تفهیم کنم
بزرگوار در قسمت پرسش و پاسخ هر دوسایت فارم و ماین حداقل مقدار قابل برداشت از سایت مشخص شده اما حداقل مقدار دپوزیت یا سرمایه گذاری از بیرون را شما جایی 0.001 بیت و جایی در فروم ها 0.002 بیت بیان کردید این مقادیر را از طریق ایمیل به پشتیبانی سایت بدست آوردید یا خودتون تخمین زدید؟!
لطفا در مورد سه خط قرمز رنگ هنگام برداشت که درصدها را مشخص کرده ۱۰ و ۵۰ و۱۰۰ کمی توضیح بدید.
بازهم تشکر میکنم از پیگیریتون ....

سلام
عرض کردم که اینا رو خود سایت تعیین کرده در قسمت FAQ .
اون سه خط قرمز هم چیز خاصی نیست . برا کسایی هست که میخواین بیت کوین سرمایه گذاری کنند در سایت . مثلا اگه بین 0.002 تا 0.02 بیت کوین به سایت واریز کنید 50 درصد به شما سود میده . که بنده اصلا توصیه نمیکنم کسی در سایت سرمایه گذاری کنه

mohammad یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 17:06

ضمن عرض سلام خدمت ادمین گرامی
حداقل مقدار دپوزیت را کجای سایت مشخص کرده است؟

سلام
سایت رو که باز میکنید قبل از اینکه وارد سایت بشید بالا یه دکمه هست به اسم FAQ
تمام توضیحات از جمله مقدار دیپوزیت رو اونجا نوشته

ali.m یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 14:39

سلام اگه من به 0.02 بیت کوین رسیدم میتونم بدون واریز بیتکوین به سایت برداشت کنم

سلام
نظرات رو بخونید

علیرضا دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 23:59

با سلام اگر امکانش هست قسمت برداشت رو یکم بیشتر توضیح بدین توضیحاتتون خوب بود ولی بروز نیست مثلا مرغی که من خرید 30 روزست نه 5 روزه و وقتی وارد وایت دراو میشم گزینه برداشت نداره فقط توضیح میده که چطور برداشت انجام میشه مثلا اینکه 30 دقیقه طول میکشه نه بیشتر من الان یه ماه که تو سایت فعالیت دارم و تو یه قسمت گفتین که برای برداشت اول باید یه چیزی واریز کنیم ایا هنوزم همینطور یخواهش میکنم دقیقا بگین تا حالا خیلی از این سایتا گول خوردم و واریز کردم وهیچی بهیچی شد ممنونم

سلام
اگه از store مرغ بخرین همشون 30 روزه هستن. اونی که من گفتم برا 5 روزه وان برای قسمت open box هست که کامل توضیح دادم که چطوری انجام میشه.
برای برداشت هم نظرات رو بخونیدچندین بار کامل توضیح دادم .
روندش هم اینه که وقتی به حد نصاب برداشت رسیدین باید مبلغی رو به سایت واریز کنید که باید بالای 0.002 بیت کوین باشه و بعد در قسمت برداشت میتونید برداشت کنید.
ولی چندین ماه اول فقط فعالیت کنید که مبلغتون زیاد بشه و بعد برداشت بزنید چون مثلا اگه شما یک بیت کوین در سایت دارید و بعد 0.002 به سایت واریزکنید برای برداشت شاید به شما هیچی نده و نتونید برداشت کنید . نظر من اینه که حداقل چند ماه اول فقط فعالیت کنید و به فکر برداشت نباشید تا حداقل به 10 بیت کوین برسید .
واریز به سایت هم با نظر و فکر و دیدگاه و مسولیت خودتون هست و این سایت هیچگونه مسیولیتی در قبال واریز شما به سایت نداره.

hamed سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 21:45

سلام
اگر نتونم به هر دلیلی پسوردمو بازیابی کنم بعد از چند روز میتونم دوباره با همین گوشیم یک اکانت جدید بسازم و اینکه در ساخت اکانت جدید میتونم از همون ایمیل قبلیم استفاده کنم؟
ممنون

سلام
با همون ایمیل نمیشه . با یک ایمیل جدید امتحان کنید. امکان داره اگه از یک اینترنت استفاده میکنی اجازه ساخت اکانت نده ولی باز هم امتحان کنید شاید شد

hamed سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 18:37

سلام
ببخشید من تو سایت بیتکو فارم رفتم تو قسمت تغییر رمز،رمز قبلیمو نوشتم ولی اون قسمت که باید رمز جدید رو مینوشتم خالی موند اوکی کردم،الان که میخوام وارد بشم قبول نمیکنه رمزم رو،میخواستم بدونم راهی هست برای بازیابی پسوردم,چه جوری میتونم به ادمین سایت پیام بدم که رمز جدید ایمیل کنه برام؟
ممنون

سلام
متاسفانه تو سایت بیت کوفارم امکان بازیابی پسورد وجود نداره

حسین شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 14:57

هر ماه چند بار می تونیم دیپوزیت کنیم و برداشت کنیم ؟؟ میشه ۳۰ میلیون ساتوشی دیپوزیت کرد و ۶۰میلیو برداشت

الان برداشت خیلی پایین اومده
ممکنه 30 میلیون دیپوزیت کنید اجازه برداشت بهتون نده
بهتره که چند ماه فقط فعالیت کنید و مقدارتون رو افزایش بدید که به چند بیت کوین برسه بعد دیپوزیت کنید

محمود سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 11:42

سلام میخواستم بدونم برای دیپوزیت حتما از کیف پول دیپوزیت کرد ؟؟ برای هر انتقال باید دیپوزیت کرد ؟؟؟به ازای هر دیپوزیت چقدر ساتوشی میشه انتقال داد ؟؟؟ مرسی

سلام
اره حتما باید بیرون از سایت دیپوزیت کنید به سایت
هر بار که دیپوزیت کنید معمولا 3 برابر مقدار دیپوزیتتون میتونید از سایت برداشت کنید
و بعد از اون دوباره باید باید دیپوزیت کرد

Ali سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 10:33

سلام ببخشید فقط میشه از تعادل خرید میشه گاو وگوسفند خرید یا از تعادلم میشه . میشه تعادل رو به تعادل خرید تبیدیل کرد ممنون

سلام آره میشه
deposit رو میزنید و بعد account balance و هر چی خواستی میتونی انتقال بدی از تعادلت و دوباره باهاش گاو و گوسفند یا هرچی خرید

hassan شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 22:58

سلام ممنون از پاسخگوییتون

جناب ببخشید چطور میتونم ساتوشیم رو به کیف پول انتقال بدم

ممنون میشم اگه به جیمیلم ارسال کنید

سلام
هر وقت به 0.02 رسیدین میتونید انتقال بدید
ولی قبل از انتقال باید مبلغ 0.001 از کیف پولتون به سایت دیپوزیت کنید که بهتون اجازه برداشت بده
لطفا نظرات رو بخونید کامل توضیح دادم

محسن چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 10:20

سلام خسته نباشید، ببخشید سایت تو قسمت خرید گاو زده هرگز منقضی نمی شود ولی وقتی خرید میزنی می‌نویسه تا ده روز اگه اینو توضیح بدین ممنون میشم

سلام
نظرات رو بخون چن روز پیش به یکی از بچه ها کامل توضیح دادم
اول که میخری 10 روزه است بعد که ده روزش تموم میشه 4 حالت داره
حالت اول ده روزه روزی یک شیر میده .
حالت دوم ده روزه روزی 3 شیر میده
حالت سوم 30 روزه روزی 1 شیر میده
حالت چهارم 30 روزه روزی 3 شیر میده

Ali سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 23:37

سلام ببخشید تو سایت bitcofarm این قسمت بخت ازمایی از ساتوشی کم میگنه یا بلییط ها ممنننننون

سلام
از بلیطها کم میکنه ولی برا اینکه شانستون رو زیاد کنید میتونید خودتون هم بلیط بخرید که اونموقع از ساتوشی کم میشه

hafez سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 09:29

سلام
من قبلاً تو این سایت ثبت نام کردم ولی چون اصلاً فعالیت نداشتم الآن حسابی ندارم می خوام الآن ثبت نام کنم رفتم محله های دیگه با ایمیل های دیگه ثبت نام کنم ، موقع رجیستر می نویسه موفق بود ولی ایمیلی برام نمیاد که بتونم ادامه بدم و لاگین کنم بنظرتون چکار باید کنم ؟
از شهر دیگه ای ثبت نام انجام بشه فکر می کنین موفق می شم ؟

سلام
ربطی به شهر نداره . اگه حسابتون از بین رفته باید بشه دوباره ثبت نام کرد. حتما مشکل از سایته و چند روز دیگه امتحان کنید. اگه هم نشد که مشکلی نیست و میتونید در بقیه سایتهایی که معرفی شده فعالیت کنید.

Reza دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:56

سلام ببخشید برای برداشت هر یک تخم مرغ یا پشم باید چهار تا تبلیغ ببنیم یعنی برای ۲۰ تا گوسفند باید روزی ۱۶۰ تا تبلیغ ببنیم

سلام
نه کلا فقط روزی 4 تا تبلیغ باید دید . بعدش میتونی هر چند تخم مرغ یا گوسفند یا .... برداشت کنی

علیرضا شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 14:54

با سلام خدمت شما من یه سوال راجع به نحوه پرداخت بیتکو فارم داشتم
من چند جا دیگه هم کار کردم و همیشه یه مشکل اساسی وجود داشت انم اینکه سایتها اعلام میکندد مثلا تا 0.02 ساتوشی اجازه برداشت نداره با هزار زحمت به اون مبلغ میرسیم بعد موقع برداشت میگه تا ارتقا ندین نمیشه میخواستم بپرسم که این سایت که از اونا نیست. همش ادم و اذیت کنه شما خودتون تا حالا برداشت داشتین
ممنون از راهنماییتون

با سلام
این سایت هم جدیدا از اون سایتهاست که میگین اذیت میکنند
اره من چندین بار برداشت داشتم
تو پرداختیهای سایت میتونید ببینید پرداخت من رو
ولی پرداختش خیلی راحت نیست باید چندین ماه اول فقط جمع کنید و بفروشید تا حداقل چند بیت کوینی جمع کنید بعد برداشت کنید

ali جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 11:58

سلام برای خرید ی گاو تو این سایت چقدر ساتوشی نیاز است

سلام
تو قسمت store برید . اونجا روی گاو کلیک کنید میتونید ببینید.
ولی حتما باید اکانتتون طلایی باشه برای خرید گاو
4 مدل مختلف داره . مدل اول روزی یه دونه شیر میده به مدت ده روز
مدل دوم روزی 3 تا میده به مدت ده روز
مدل سوم روزی یه دونه شیر به مدت یک ماه
مدل چهارم روزی 3 تا شیر به مدت یک ماه
من چون مدل چهار رو گرفتم نمیتونم مدلای دیگه رو ببینم .
فک کنم مدل اول قیمتش 0.045 هست
ولی براحتی تو store میتونید ببینید

Reza جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 11:21

سلام ببخشید این سایت زیرمجموعه گیری نداره

سلام
چرا داره . تو قسمت refferrals برید و لینک ریفرالتون رو ببنید
و به هر کی خواستی زیرمجموعش کنی بده

امیر دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 12:17

سلام رمز عبور حسابم در بیت کوین فارم فراموش کردم نمیتونم وارد بشم و بازیابی رمز عبور هم نداره چکار باید بکنم

سلام دوست عزیز
متاسفانه در بیت فارم امکان بازیابی پسورد وجود نداره

حافظ سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 09:49

سلام
ممنونم که به سؤالام جواب میدین
ما در منزل دوتا کامپیوتر داریم آیا امکانش هست که با دوتا adsl جداگانه و دو تا مودم جداگانه دوتا username داشته باشیم و جداگانه فعالیت کنیم ؟
ببخشید من تازه کار هستم تجربۀ شما میتونه منو از انجام یه اقدام اشتباه دور کنه .
امیدوارم همیشه موفق باشین

سلام
خواهش میکنم . لطف دارین
اگه دوتا Adsl متفاوت باشه احتمالا مشکلی نباشه ولی بازهم مطمین نیستم
موفق باشید

حافظ چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 15:07

سلام
سؤالای قبلیم در مورد سایت بیتکوماین بوده
ببخشید که سؤالام زیاده

قبلاً توسایت بیتکوفارم ثبت نام کردم ولی ایمیلی از طرف سایت برام نیومد
بعد از چند روز دوباره ثبت نام کردم نوشته ایمیل قبلاً استفاده شده
یوزر و پسورد ثبت نام قبلی رو وارد کردم مینویسه
!Invalid Username/Password combination
با یه ایمیل و یوزر پسورد دیگه خواستم ثبت نام کنم مینویسه با این ID قبلاً ثبت نام شده
انگار کلاً سایت از من خوشش نمیاد :-)
لطفاً بگین چه کنم ؟
متشکرم

سلام
متاسفانه هیچ راهی نداره مگه اینکه برین یه محله دیگه و با یه سیستم دیگه دوباره ثبت نام کنید
توی توضیحات سایت هم نوشتم که هرکسی فقط یه بار میتونه ثبت نام کنه

Javad چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 00:39

سلام
درحال حاضر پرداختی داره این سایت؟

سلام
بله

سایمان پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 19:16

سلام خوبین خسته نباشید.شما ای دی تلگرام هم دارین برای ارتباط.چندتا سوال دارم در مورد این سایت

سلام
مرسی
تلگرام ندارم .تو صفحه اول اینستاگرام رو گذاشتم . اونجا میتونی بیایی

arya سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 23:28

سلام، واسه برداشت باید حتما پول واریز کنی؟ ینی کارمزد داره؟ ممنون میشم کمکم کنین

سلام
باید از حساب بیت کوین خودتون در بلاک چین به سایت بیت بیت کوین واریز کنید
که مقدارش باید بالاتر از 0.002 بیت کوین باشه
نظرات اینجا و صفحه اصلی رو بخونید کامل توضیح دادم
موفق باشی

لیلی سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 22:23

سلام من تو bit Co farm تعادلم به خرید پلن رسیده 0.02 توی هر پلن نوشته 0.5 بیت کویین هدیه یعنی هدیه رو وقتی پلن و خریدی میده میتونیم برداشت کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
اون 0.5 هدیه نیست . منظورش اینه که از هر پلن 0.5 بیت کوین میتونی بگیری .یعنی نیم بیت کوین. بهتره 0.02 را پلن بگیری و در این حین تبلیغ ببین تا بشه 0.05 و باهاش گوسفند بگیری چون سودش خیلی خوبه

بابک سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 18:04

من به چند تا سایتی که این سایتهای کلیکی را تحت نظر قرار میدن و بهشون رتبه میدن مراجعه کردم همگی زده بود این سایت bitcofarm اسکم و غیر قانونی و پونزی هست
فقط و فقط برای اونایی خوبه که زیرمجموعه دارن برای کاربرای عادی وقت تلف کردن و کلاهبرداریه

فعلا که داره کار میکنه و اسکم نیست .
اگه کلاهبرداری باشه که برا همه کلاهبرداریه .نمیتونه برای کسایی که زیرمجموعه دارن کار کنه و برا بقیه نه
خوشبختانه این سایت فعلا فعاله و مشکلی نداره

لیلی دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 12:24

سلام شما چقدر به سایت bit Co farmاطمینان دارید من رفتم ایمیلهای پرداختشو چک کردم تقریبا همه امیلیها شکایت از عدم پرداخت سایت بود شما مطمین هستید من الان یکماه وقت گذاشتم اینترنت مصرف کردم میترسم دروغ باشه

سلام
تو قسمت payment میتونین برداشتهای روزانه رو ببینید .
این سایت هر وقت که پرداخت نکنه مثل faucetpig از کار میفته و دیگه سایتش بالا نمیاد
تو بیت فارم میشه خیلی بیت کوین استخراج کرد ولی ایرادش اینه که باید قبل برداشت دیپوزیت کنید و برداشت رو تکه تکه میده . نظرات رو بخونید چند بار توضیح دادم کامل
من خودم هم تو این سایت فعالیتم بالاست و خوشبختانه تا الان که اسکم نشده
اگه میخواین که راحت برداشت داشته باشین حتما تو 5 یا 6 سایت دیگه که معرفی کردم هم حتما ثبت نام کنید و فعالیت کنید . فقط تو بیت فارم فعالیت نکنید و اگه میخواین به جایی برسین همه رو با هم کار کنید و 6 سایت دیگه جمعا در روز روی هم نیم ساعتبیشتر فعالیت نمیخواد.
موفق باشید

مهدیه جمعه 8 دی 1396 ساعت 16:34

ممنون.پس منتظر خبرهای خوبتون میمونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد